Makas Isıtıcı Sistemi

Makas Isıtıcı Sistemi

e-WARM, olumsuz hava koşullarında demiryolu makaslarında kar ve buzlanma sebebiyle meydana gelen problemlerin önüne geçmek için tasarlanmıştır. Ürün, sahip olduğu kar-buz ve sıcaklık sensörleriyle otomatik işletmeyi etkin kılar, kesintisiz ve düzenli ulaşımı garanti eder.

e-WARM, olumsuz hava koşullarında demiryolu makaslarında kar ve buzlanma sebebiyle meydana gelen problemlerin önüne geçmek için tasarlanmıştır. Ürün, sahip olduğu kar-buz ve sıcaklık sensörleriyle otomatik işletmeyi etkin kılar, kesintisiz ve düzenli ulaşımı garanti eder.

Teknik Özellikler

  • Hava durum istasyonları ve ray sıcaklığını ölçen sensörleri sayesinde, enerji verimliliği ve yüksek güvenilirlik sağlar.

  • İstasyon ile saha arasındaki haberleşmenin fiber optik kablo üzerinden yapılması, bakır kablo maliyetlerini ortadan kaldırır.

  • Fiber optik kablo ile haberleşme sayesinde bakım ve işletme odaklı çok sayıda indikasyonun anklaşman birimine etkin şekilde iletilmesi sağlanır.

  • Her bir makas ayrı ayrı kontrol edilir. Sistemde bulunan tüm ekipmanların (sigorta, kontaktör, PLC vb.) durum indikasyonları merkeze taşınır. Böylece herhangi bir arızanın giderilme süresi minimum seviyede tutulur.

  • Hızlı tren hatlarından bakım/depolama alanlarına, ana hat demiryollarından banliyö, metro, hafifraylı sistem, tramvay sistemlerine kadar her türraylı sistem ve lokasyondaki makaslara rahatlıkla uygulanabilir.

  • Saha ve merkez kabinlerinde kullanılan endüstriyel PLC sayesinde anklaşman ve CTC arayüz bağlantılarında Modbus TCP, kuru kontak ve seri haberleşme çözümlerinden herhangi biri uygulanabilir.

  • e-Warm, arayüzlerde değişken uygulamalara izin vermesi ve kolay kurulumu ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.

Teknik Özellikler

  • Hava durum istasyonları ve ray sıcaklığını ölçen sensörleri sayesinde, enerji verimliliği ve yüksek güvenilirlik sağlar.

  • İstasyon ile saha arasındaki haberleşmenin fiber optik kablo üzerinden yapılması, bakır kablo maliyetlerini ortadan kaldırır.

  • Fiber optik kablo ile haberleşme sayesinde bakım ve işletme odaklı çok sayıda indikasyonun anklaşman birimine etkin şekilde iletilmesi sağlanır.

  • Her bir makas ayrı ayrı kontrol edilir. Sistemde bulunan tüm ekipmanların (sigorta, kontaktör, PLC vb.) durum indikasyonları merkeze taşınır. Böylece herhangi bir arızanın giderilme süresi minimum seviyede tutulur.

  • Hızlı tren hatlarından bakım/depolama alanlarına, ana hat demiryollarından banliyö, metro, hafifraylı sistem, tramvay sistemlerine kadar her türraylı sistem ve lokasyondaki makaslara rahatlıkla uygulanabilir.

  • Saha ve merkez kabinlerinde kullanılan endüstriyel PLC sayesinde anklaşman ve CTC arayüz bağlantılarında Modbus TCP, kuru kontak ve seri haberleşme çözümlerinden herhangi biri uygulanabilir.

  • e-Warm, arayüzlerde değişken uygulamalara izin vermesi ve kolay kurulumu ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.

e-WARM, rezistanslar, saha güç dağıtım kabinleri, merkezi kontrol kabini ve kontrol yazılımından oluşan komple bir makas ısıtıcı sistem çözümüdür.

  • Çalışma Voltaj Aralığı : 90 – 270 V AC

  • Çalışma Sıcaklık Aralığı : -40 ile +70˚C

  • Desteklenen Haberleşme Tipleri : ModBus TCP, ModBus RTU, Seri Haberleşme, Kuru Kontak

  • Saha Kabinleri ile Haberleşme Tipleri: Fiberoptik Kablo Üzerinden Modbus TCP

  • Koruma Sınıfı : Kabin ve Bağlantı Kutuları IP65

e-WARM, rezistanslar, saha güç dağıtım kabinleri, merkezi kontrol kabini ve kontrol yazılımından oluşan komple bir makas ısıtıcı sistem çözümüdür.

  • Çalışma Voltaj Aralığı : 90 – 270 V AC

  • Çalışma Sıcaklık Aralığı : -40 ile +70˚C

  • Desteklenen Haberleşme Tipleri : ModBus TCP, ModBus RTU, Seri Haberleşme, Kuru Kontak

  • Saha Kabinleri ile Haberleşme Tipleri: Fiberoptik Kablo Üzerinden Modbus TCP

  • Koruma Sınıfı : Kabin ve Bağlantı Kutuları IP65