Makas Isıtıcı Sistemi

Makas Isıtıcı Sistemi

e-WARM, olumsuz hava koşullarında kar ve buzlanma nedeniyle demiryolu makaslarında oluşabilecek sorunları önlemek için tasarlanmıştır. Sistem, kar-buz ve sıcaklık sensörleri sayesinde otomatik çalışarak kesintisiz ve güvenli demiryolu işletimi sağlar.

e-WARM, olumsuz hava koşullarında kar ve buzlanma nedeniyle demiryolu makaslarında oluşabilecek sorunları önlemek için tasarlanmıştır. Sistem, kar-buz ve sıcaklık sensörleri sayesinde otomatik çalışarak kesintisiz ve güvenli demiryolu işletimi sağlar.

Teknik Özellikler

  • Yedekli haberleşme mimarisi ve hava durumu istasyonları sayesinde sistem, düşük güç tüketimi ve yüksek güvenilirlik sağlar.

  • Merkezi kontrol ünitesi ile saha arasındaki iletişim, yüksek maliyetli bakır kablo kullanımını ortadan kaldıran fiber optik kablolarla sağlanmaktadır.

  • Fiber optik kablolarla kurulan haberleşme sistemi, makas ısıtıcısına ait daha fazla işletme ve bakım bilgisinin merkezi kontrol ünitesine etkin iletimini sağlar.

  • Her makas ısıtıcısı kabini ayrı ayrı kontrol edilir ve tüm ekipmanların (sigortalar, anahtarlama cihazları, PLC’ler vb.) durum bilgileri kontrol merkezine iletilir. Böylece olası arızalar en kısa sürede giderilir.

  • Sistem, yüksek hızlı tren hatlarından bakım/manevra sahalarına, ana hat demiryollarından banliyö hatlarına, metro, hafif raylı ve tramvay sistemlerine kadar tüm konumlarda ve tüm raylı sistemlerde makaslara uygulanabilir.

  • Saha kabinetlerinde ve merkezi ünitelerde endüstriyel işlemciler kullanılarak, anklaşman ve kontrol merkezi bağlantıları için Modbus TCP, kuru kontak ve seri port gibi çeşitli haberleşme çözümleri sağlanmaktadır.

  • e-WARM, değişken arayüz uygulamaları ve kolay kurulum özelliği sunarak zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.

Teknik Özellikler

  • Yedekli haberleşme mimarisi ve hava durumu istasyonları sayesinde sistem, düşük güç tüketimi ve yüksek güvenilirlik sağlar.
  • Merkezi kontrol ünitesi ile saha arasındaki iletişim, yüksek maliyetli bakır kablo kullanımını ortadan kaldıran fiber optik kablolarla sağlanmaktadır.

  • Fiber optik kablolarla kurulan haberleşme sistemi, makas ısıtıcısına ait daha fazla işletme ve bakım bilgisinin merkezi kontrol ünitesine etkin iletimini sağlar.

  • Her makas ısıtıcısı kabini ayrı ayrı kontrol edilir ve tüm ekipmanların (sigortalar, anahtarlama cihazları, PLC’ler vb.) durum bilgileri kontrol merkezine iletilir. Böylece olası arızalar en kısa sürede giderilir.

  • Sistem, yüksek hızlı tren hatlarından bakım/manevra sahalarına, ana hat demiryollarından banliyö hatlarına, metro, hafif raylı ve tramvay sistemlerine kadar tüm konumlarda ve tüm raylı sistemlerde makaslara uygulanabilir.

  • Saha kabinetlerinde ve merkezi ünitelerde endüstriyel işlemciler kullanılarak, anklaşman ve kontrol merkezi bağlantıları için Modbus TCP, kuru kontak ve seri port gibi çeşitli haberleşme çözümleri sağlanmaktadır.

  • e-WARM, değişken arayüz uygulamaları ve kolay kurulum özelliği sunarak zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.

e-WARM, rezistanslar, saha güç dağıtım panoları, merkezi kontrol ünitesi ve kontrol yazılımından oluşan komple bir makas ısıtma çözümüdür..

  • Çalışma Voltaj Aralığı : 90 – 270 V AC

  • Çalışma Sıcaklık Aralığı : -40 ile +70˚C

  • Haberleşme Protokolleri : ModBus TCP, Modbus RTU, Seri İletişim, Kuru Kontak

  • Saha Kabinleri ile Haberleşme : Fiberoptik Kablo Üzerinden Modbus TCP

  • IP Koruma Sınıfı : IP65 (Kabinler ve Dağıtım Kutuları)

  • Avrupa Standartlarına Göre : EN IEC 61439-1:2021 , IEC 62208:2023 , IEC 60529, IEC 62262, EN 62368-1

e-WARM, rezistanslar, saha güç dağıtım panoları, merkezi kontrol ünitesi ve kontrol yazılımından oluşan komple bir makas ısıtma çözümüdür..

  • Çalışma Voltaj Aralığı : 90 – 270 V AC

  • Çalışma Sıcaklık Aralığı : -40 ile +70˚C

  • Haberleşme Protokolleri : ModBus TCP, Modbus RTU, Seri İletişim, Kuru Kontak

  • Saha Kabinleri ile Haberleşme : Fiberoptik Kablo Üzerinden Modbus TCP

  • IP Koruma Sınıfı : IP65 (Kabinler ve Dağıtım Kutuları)

  • Avrupa Standartlarına Göre : EN IEC 61439-1:2021 , IEC 62208:2023 , IEC 60529, IEC 62262, EN 62368-1